Sov en timme...

Jag sov en timme inatt.. Somnade klockan fyra och vaknade strax innan fem, hörde när pappa va uppe. Så de känndes väldigt jobbigt och irriterande att de va just den natten till att visa framfötterna lite extra. Men det verkar ha gått bra och mot slutet kännde jag mig som en i gänget, då jag ursäkdade mig för att ha varit lite seg men att de va pga sömn brist, och dom tog det bra och verkligen förstod! As skönt!

Men det känns helt okej och hoppas att det här blir bra nu, då har jag jobb på 100% till sommaren :D.. Sen kan man ju hoppas att någon behöver mer/förlängt. Orkar inte lägga in en bild.. Sorry!

Nu ska jag försöka sova (borde ta sömntablett men känns för sent nu)

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0