Onsdag den 19 Januari 2011 - Tiden räcker inte..

Tiden räcker inte till.. + att det inte blir som man tänkt sig då.. - Det känns inte bra inom mig.

Så här är det att det kändes som att jag hade koll på vad som händer i veckan och så, så jag skrev till gymnastiken att jag kommer imorgon. Saknar tjejerna och såg verkligen fram emot att träffa dom igen. Men efter som att jag jobbar på två förskolor så vet jag inte vad som händer på den andra, vad dom har för planer osv. Mån och tis är jag på en, så i morse när jag kommer får jag veta att det är APT i morgon och efter som att jag ska va här hela våren så måste jag vara med och de mötet är mellan 16.00 och sex kvart över sex någong gång och träningen är 17-18.30 så det hinner jag inte :(. Så på måndag om inget inträffar (vilket jag verkligen inte hoppas) så träffar jag dom då :).

Men jag hinner inte med att träna själv riktigt, inte träffa så mycket vänner osv. Utan det är jobbet och sen ev hem till farmor och farfar och sen hem (om ja inte sover över). Kanske därför ja är så sällskaps sjuk på jobbet x) haha. Mamma träffa en av mina kolegor idag i centrum (de visade sig att dom är gamla stall kompisar) och hon hade sagt att jag är så otroligt duktig och är så gullig osv.. - Alltså jag vet inte vad jag ska säga, dom ger mig så mycket respons och gulliga kommentarer så jag vet inte vad jag ska säga. Någon som vet?

(osminkad!)

Jag menar inte att skryta
, VERKLIGEN INTE jag är bara så förvånad och chockad själv så vet inte vad jag ska göra så jag skriver av mig i bloggen. - Jag som gått upp massor i vikt och känner att håret är inte som de brukar och sånna saker så jag själv känner mig äcklig, fet och ful...

Men i alla fall, inte helgen som kommer men den efter så har vi bowling + middag med gymasterna men jag ska iväg på mickes mosters "kalas" så även det missar jag.. Vist i vissa fall handlar det om prioretering men jag blir ändå kluven. Vill hinna med allt.

På fredag är förskolan stängd, vi ska ha termins planering så hela personalen sitter i möte mellan 8.00-16.00 och självklart ska jag vara med. Så möte i morgon och möte på fre... Fan va möten ehe.

Idag sa en kille på förskolan 4år
"LIIINNNÈÈÈAAA, du är tokig du!"
Jag "Varför är jag tokig din toker?"
"Du hittar alltid på så tokiga saker förstår du, men det gillar jag verkligen! Kan inte du stanna här föralltid?"
.. Awe tyckte verkligen de va gulligt :) <3

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0