Nytt år! - Mycket text.

Ja nyår va så att jag och micke åkte hem till Mickis och Philip klockan 6. Väl framme så hjälpte jag mickis med maten och Micke hjälpte Philip att bygga ihop deras nya stolar :). Vi åt god mat och efterrätt sen han vi bara slappa ett litet tag sen va de dax att åka in till slussen.. ÅH FY FAN VAD FOLK!! URSCH man kom inte fram. Man satt fast i folkmassan. Micke gick bakom mig och höll om mig så vi inte tappa bort varandra. Vi han innan för avspärningen precis innan tolv slaget. När jag gick mot Micke och dom andra (dom han lite före mig genom spärren) så sa han gott nytt år älskis, och slängde sig över mig coh kysste mig <3.

Vi tog lite bilder och kolla på de få rakter som fanns att titta på x). Sen åkte vi hem till dom och åt lite snacks och drack lite. Sen när vi ville börja röra oss chansa vi på att ringa taxi.. OMÖJLIGT! så vi bestämde oss för att åka kommunalt. Vi lämnade drickan hos dom, orkade inte släpa allt de på t-banan o bussen. Men när vi går mot t banan ser micke en taxi som stannar och släpper av några, jag springer fram och frågar om taxin är ledig. Dom som precis klev ur frågade. Han sa ja, men egnetligen hade han slutat för dagen men han tyckte vi såg så snälla ut så han körde oss :D SUPER TACKSAMM! :D.

(Bilder från nyår kommer när jag fått dom av Mickis :P )

Vi säger till chafören att han kan stanna
vid busshålsplatsen. Micke etalar och vi tackar så jätte mycket och sedan går vi. På vägen möter jag Melinda och hennes kompis, haha x) dom hade druckigt dom. Vi går vidare. Slutet av gångvägen säger micke "Tack för det här året då" och pussar mig. Vi pratade lite om jobbiga saker som hänt och ja berätta lite saker då han säger "Jag finns här för dig" Och då ramlade slanten ner i spargrisen.. Mitt nyårs löfte blir att istället för att dampa ur på honom så ska jag verkligen försöka förklara vad som är fel och saker som händer som är jobbigt. Sen brotta han ner mig i snön! Inte skönt med tanke på mina kläder!! hehe. Sen hjälper han mig upp MEN precis innan jag står så släpper han så jag faller bak igen! suck! haha.

Det vart snöbolls-krig. Jag fick mäst snö över hela mig, han fick lite fjun på jack ärmen. Väl inne så kolla vi på the holyday. Jag somnar...


Lördagen 1 Januari
Vaknar jag av att det blåser i ansiktet. Det va Micke som låg där och blåste på mig så jag vaknade! haha. Sen satte han på fin/bra/lugn musik på mobilen då vi ligger och lyssnar och små pussar på varandra. Vi går upp vid 1 (tror jag) mamma o pappa ger sällskap. Vi bestämmer oss för att åka hem till honom vid 3-4 tiden. Madde och ungen va där. Vi åt middag och så. Sen kolla ja på tv. Han badade. Lite små seg så där.

Söndag 2 Januari
Går vi upp och äter lite frulle, klockan va ganska mycket. Vi åker med hans mamma o handlar, hon kolla även på lite kläder. Sen hem till honom igen då jag hoppar in i en dusch och sen tog vi det bara lugnt. Han spela tv spel och ja va inne på datan. Ingen av oss kunde sova. :/.

Måndag 3 Januari
Jag vaknar när Micke går upp, han pussar på mig men ja va så trött att ja reagera knappt. Halft döende om vi säger så. Jag somnade om :O och vaknar vid 11-halv12. Går upp och då sitter kurt i köket och fikar. Jag gör lite te och han BER mig ta en smörgås, då jag känner att jag inte har något val.. ehe. Han åker iväg och jag går in på datan då jag ser att min moster Anna skrivit att jag och lollo är varmt välkommna att komma ikväll vid 5. Så vid 3 tiden åker jag till skärholmen och kollar lite, hitta inge spec. Sen åker jag mot odenplan och möter lillasyster. Vi går upp och fikar och pratar.. VÄRDENS GOASTE BEBBE! <3 så sjukt söt! han har inbyggd frilla typ, hans hår står som en tuppkamm atomatiskt :) hihi <3. Nej jag blir verkligen inte mer och mer sugen på att ha en egen bebbe!!

Nu ska jag ladda inför jobb-intervjuv imorgon klockan 2 ;) hehe.

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0