Nu va de längesen...

Nästan en vecka, sorry för det!
Men i fredas åkte jag till micke, vi tog det bara lungt och jag  va helt död efter mötet med jobbet. Men vi gick in till grannen en stund, spela lite tv spel och så :) sen in till Micke igen.. haha jag somnade vid 10 och det har inte hänt på år och dar! Men vaknade "mitt i natten" av att micke pussar på mig och kramar om mig :).

Lördagen låg vi kvar länge i sängen, kolla på tv och så. Sen upp och klädde på oss. Åt en varsin bulle till fruckost xD haha. Sen vart de lite bråk inom familjen om mat, slutade med att jag erbjöd mig att slänga ihop en lassange. Men när jag och micke är och handlar så säger hans mammas sambo att han  kan göra maten.. Då vart även jag irriterad för då handlade hela grejen om att han inte orkade handla! och när vi tog saker som jag brukar ha i sa micke "vet inte om han äter de, och de, och de" då jag sa att om han inte säger vad vi ska handla eller orkar göra maten får han äta de som bjuds! Men tydligen funkar det inte så, vilket jag tycker att det är precis så det funkar... Men slutade med att vi handlade de man har i i vanliga fall och så gjorde jag min fetaost röra på sidan av till mig och micke.

När vi ätit gick vi in till grannen och va sociala, spelade mer tv spel och jag och sara planerade morgondagens shoping x) snarare rundan hur vi skulle gå till de olika butiker.

Söndagen gick vi upp vid halv 10 micke gick till grannen dom skulle iväg och spela paintball. Jag gick in dit vid strax efter tio. Vi vart i centrumet hela dagen, fikade med vänner till sara, jätte mysigt. Handlade klistermärken och en massage sak till micke :) hihi. Väl hemma så kom micke och dom ca 15 min efter då vi gick hem till honnom och åt middag och tog de lungt bara. Kolla på solsidan, gjorde hand peeling på honom :D hihi. Hade erkligen en mysig och lugn helg!

Idag vaknade jag när micke gick upp. Han pussa på mig och vi pratade lite. Jag ville inte att han skulle gå, för jag vet att nu dröjer det länge tills vi ses igen :/ och de känns faktiskt jobbigt. Men de är bara att hålla ut. Vid halv 1 åker jag till liljeholmen och shoppade lite, klockan tre fixade jag naglarna. Åkte hem till farmor och farfar en stund, han va där 1 timme sen vidare till gymnastiken. Men när jag åkte från micke så...

Fortsätter i nästa inlägg!

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0