Helgen 14-16 Januari 2011

Fredag:
Vaknade jag glad och så men väl på jobbet va jag trött och seg. Delade ut recept på mina coupcakes (eller va de heter). Slutade vid halv 4 då jag gick hem och fixade lite och tog de lungt. Gjorde egna ajvarellis (stavning?) biffar, dom vart faktiskt goda! höhö. Till de vart de hemlagade potais klyftor och sås. Micke kom vid 7 tide(?). HAHA de va lite kul för lollo ville att han skulle köpa med glass då jag sa att då får hon ringa själv och fråga för det är hon som vill det, inte jag! och när hon väl bestämt sig hör jag en dörr som stängs.. Då jag säger att han kom, hon går och kollar... Jag hör "Fuuuck!!" Haha x) då det va micke som kom xD.
Kvällen vart lugn och mysig, spelade spel och busade och myste :) När vi släckt alla lampor och krypit ner i sängen låg vi och lyssna på lugn musik, jätte mysigt verkligen! <3

Lördag:
vaknade jag vid 10 tiden (eller gick upp då) Micke låg kvar lännge, så jag bakae sconse till oss. Lollo gav oss lite sällskap och sen satt vi själva och snacka och dagen gick fort fram till 4 tiden. Då va det så otroligt segt, vi skulle till Angelica och Nicklas vid 6 tiden. Så tjugo över 5 åker vi och handlar och sen till dom. Otroligt rolig kväll!
Ja o Angelica babbal på om hur de va när man va 13-18 år x) och sen kom vi fram till att vi är gammla! haha.
Micke drack inget så när jag va så där lagom lullig och fnittrig + tröttheten smög sig på så åkte vi hem. Maten, men framörallt efterätten va så otroligt god! Väl hemma så la ja mig och somnade nästan på engång!

Söndag:
AS MYSIG MORGON! :D Vi gick upp och värmde på sconsen i mickron och så satt vi och åt en lugn fruckost :). Vi babbla på som vanligt höhö. Sen la vi oss på sängen och kolla film.. ja va så seg så jag små somnade imellan, haha stackars Micke! Så efter någon timme (vid 1 halv 2 så åkte han hem). Urs vad de känndes tomt och det sa PANG ihuvudet så kom ångest atacker och jag bara dampa på mig själv över att jag är som jag är. Urs den kvällen va hemsk! Men bakade en kladdkaka då tankarna måste koncentrera sig på bakningen. Hde otroligt svårt att somna!

Ja, det är ca vad jag gjort denna helg för er som ville veta! x)

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0