Det slutade med bakning..

Ville egentligen baka kanel-bullar eller fiffirutor. Men vi hade inte allt hemma till det, så det vart min egna kladdkaka. Ville inte alls äta den när den va klar men mamma o pappa tvingade mig typ :/. Har väärsta ångesten över allt jag ätit idag för det är MYCKET! Urs hatar att ha det. Så jag tog två te skedar av kakan och den va helt okej, men eftersom att jag inte va sugen så blir ju inte smaken den samma.

Ja, mobil kameran är inte alltid den bästa men en liten bild på kakan ;)

Iövrigt så har jag ränsat ALLA sms från mobilen, har ca 24 kvar från Micke och lika så från josse. Mobilen började o lagga pga för mycket sms så. Och man läser ju aldrig dom gamla så. Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och somna till en film. Hoppas ni mår bra!

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0