7-9 Januari 2011 - Mycket!

Jag som trodde att helgen skulle bli seeeg så gick det POOFF!!

Fredag:
Gick jag upp vid tjugo i tio. Trodde att farmor och farfar skulle komma tidigt men de visa sig att farfars sköterska skulle komma halv 12. Vid 1 kommer dom hit, farfar fastnar med bilen så ja och farmor + en granne som va ute på prommenad hjälpte till att knuffa på. När vi väl va loss så åkte vi och skulle plocka upp faster. Min yngsta kusse Victor åkte också med.

Vi gick runt i centrum och jag köpte en mat form, presentkort från jobbet men fick lägga till. Sen åt vi lunch, ja faster, Victor och farfar.. Farmor va på konsum i timme(ar!) haha. Faster ville låna bilen så vi släpper av farmor och farfar hos dom och sedan lämnade jag maten hemma hos mig (handlade mat på ica). Men vart bjuden på middag hos kussarna. Va så otroligt kul att vara med dom, vi busa, bråttades, lyssna på musik och snackade :). Sen skulle Vice på träning och faster började med maten sen skulle oscar på träning så faste körde honom.

När hon va tillbaka så åt hon och jag middag, satt och prata och hade de mys :) Sen åkte vi ner till ishallen och kollade på Oscars träning och victor kom när han va ombytt o klar. Va där ca 2 timmar och sen körde faster hem mig och jag tog de bara lungt och så. Det körde ihop sig för kussarna så det slutade med att jag sa att jag kunde hämta victor på kalaset inne istan på lördagen.

Lördag:
Segade på morgonen sen gick jag upp och bakade fiffirutor + förberädde middagen. Sen åkte ja och min kompis in till stan och hämtade victor på laserdom kalas inne vid rådmansgatan. Vi gick från trollbäckens c och han försökte kasta mig i snön och göra krokben. Jag buffa och knuffade tillbaka haha! Väl hemma så lyssnar vi på musik och pratar. Efter ca 30 min går vi hem till mig och gör klart lassangen och sen mötte vi en vän till :). Kvällen vart att spela spel, tog en drink och bara babbla!

Söndag:
Gick upp vid 10 och duscha, torka
håret sminka mig och klädde på mig sen va de dax att åka mot stan. Mötte upp Julia i gamla stan, vi gick och fikade... Haha alla folk glömde att stänga en mellan dörr då de blev AS kallt där vi satt.. Det kommer in två killar och vi pratar högt om den där dörren.. Till slut säger julia "Ja det blir ju KALLT när FOLK INTE STÄNGER DÖRREN" haha den ena killen stod bakom julia och springer till dörren och stänger den HAHA han skämmdes! Jag och julia viker oss av skratt! xD

Plötsligt är klockan redan 5, nyss va den 3 :O. Så det va dax att börja gå.. Så vi fick inte se hur killarna skulle ha tittat på oss om dörren ;P. Så vi går och tar sällskap till gullmarsplan och jag åkte till en hudvårds kurs. Det va roligt köpte massa saker som jag nu ska testa! :) skämmer bort mig lite nu! ^^ Pratade med Jenny en stund själv och de va jätte mysigt och hon gav mig lite extra produkter som jag ska testa. My mys! + att vi bokade in en ny nageltid och även en åt min faster!:)
Mamma och pappa kom hem idag så jag ringde pappa och bad honom att komma och hämta mig :p. Så nu är jag hemma och bara slappar! :) Saknar min älskade Micke och han saknar mig, den söt nöten!<3

Ja det har varit mysiga dagar med släkt och vänner :) Imorgon blir det att hälsa på farmor och farfar.
Tisdag provjobba på det andra dagiset, NÄRVÖS! men men nu är det mycket tex så bye bye!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0