6 januari 2011.

Igår gick jag upp vid halv 10 tiden. Tog en dusch och fixade mig i lugn och ro. Vid halv 1 tiden åker jag mot mickis. Resan gick ovanligt fort. Haha jag glömmer alltid vilken våning dom bor på så ja fick ringa x) Men nu vet jag att de är bara EN trappa upp haha.

Vi gick iväg för att äta lunch men de va stängt så vi gick hem till henne och lagade pasta sallad, spelade alfapet och snacka skit - hihi ja de va mysigt. Kolla på tv och sen kom Philip hem också då vi käkade middag. Frammåt 8 tiden åkte jag mot en annan kompis, där mamma och pappa va. Det va också jätte kul. Mycket skratt! :) - Blir så med två barnsliga pappor! ;)

Vid 11 tiden åkte vi hemmåt till hundarna mina. Ja tog ut dom och sen gick jag och la mig. Det va en väldigt bra och rolig dag. Om vädret varit som de va och jag inte hade haft något planerat så hade jag nog bara varit inne hela dagen! Haha.

Nu ska jag iväg med farmor, farfar och faster. Ikväll blir det att antingen träffa barndoms vännen pelle eller Julia som jag träffa igår. Får se hur det blir.

Haha vilket tråkigt inlägg! xD

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0