5 Januari. Seg dag!

Idag var de 0 problem att kliva upp ur sängen, det va när jag kom till jobet som jag kännde hur trött jag faktiskt va. Så idag tycker ja lite synd om kolegorna just för att ja inte va så aktiv att hjälpa till och så. Messa lite med Micke och så, jag är nu ledig från och med i kväll fram till tisdag och han har inte tid :/ inte kattastrof men skulle va mys att hinna ses någonting. Samtidigt som att nästa helg blir det full rulle. Fredag ska vi hem till Mickis och Philip MYS! Och lördag blir det hem till Angelica och Nicklas, det ska verkligen bli roligt! Jag menar helgen kan inte bli misslyckad!

Jobb dagen rullade på och lunchen va SUPER god! Dom andra fick fisk pudding medans jag och veg barnen fick jätte god qourn file "pudding". Jätte gott! :). Nu är jag hemma och ska bara ta de lungt, ska kanske baka något sen. Har varit bak-sugen i flera dagar.

Jag to day!

Imorgon blir det dejt med Mickis :p, men om någon vill ses så är det bara att höra av sig :)


PussPuss<3

Kommentarer
Postat av: angelica

klart den inte kan bli misslyckad när du ska till mig;)

vi behöver lime;)

2011-01-06 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0