4 Januari 2011 - Blir inte som man tänkt sig..

För det första så kunde jag inte somna igår. Låg och läste massa olika bloggar om folk som ligger inne på olika saker av olika skäl. Men även när jag stängde av så låg jag och vred o vände på mig. Urs, men jag är ju ledig så jag tänkte att de gör inte så mycket om jag sover 2-3 timmar. Jag hoppar till av att hem telen ringer. Det blir tyst, oh så skönt. Mamma kommer in och säger att de är till mig. Jag fatta 0.

"Hej! det är *** från jobbet, vart är du?" Jag vart alldeles chockad..
"öhm, ä ja är hemma?" svarar jag förvånat.
"Ska inte du jobba idag?"
"Nej, jag är ledig till i morgon"
"Va, aha för du står på schemat och en är sjuk så vi har kris"...

Jag erbjöd mig att komma i alla fall, chefen hade glömt ändra chemat, trotts att jag typ tjata på henne att ta bort mig innan jul från den dagen. Så jag åkte på att jobba, tog en dusch och så innan, packa alla ute kläder och så som jag tog hem under julen.

Haha tog mongo bilder på g till Jobbet HAHA bjuder på den ;)

Kom till jobbet vid
hal 10-10 tiden. Dagen rullade på, klockan två va jag på intervjuven och det gick egentligen bra, de känns bara konstigt att var på ett annat ställe med andra mäniskor, trivs så otroligt bra där jag är nu så de blir lite svårt. Men vi bestämmde att jag provjobbar på tisdagar nu i januari och sen så ringde hon mig för någon timme sen och sa att om jag trivs så börjar jag jobba måndagar och tisdagar i februari fram till sommaren. Det är egentligen super så jag borde vara överlycklig men stället va liite scary men blir väl van :p.

Så nu har jag jobb alla dagar i veckan från och med februari, men smått i januari också :).

Dagen vart: Jobba, Möte, Jobba.. Haha. Sen sa jag till i dag också att jag från och med nu vill ha veg mat. För jag har endå typ ätit de den senaste tiden, tagit av veg barnen och den maten har varit godare ;) haha.

Btw så fick jag ett super fint halsband av mickis på nyår.. Jag vart verkligen glad och varje gång jag ser det så tänker jag på att jag ska kämpa mot all ångest och så. För jag vet vad hon menade med det...<3


Laddar in för en ny dag imorgon, men blir ev ledig fredag så koort vecka :p.. Sen är det slut på det roliga! Haha.
Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0