30 Januari 2011 - Icke i form.

Neej! urs vad jag är irriterad på mig själv (som vanligt). Men nu börjar det bli illa. Jag tycker det är kul att städa och byta säng kläder, damsuga + torka golven osv.. Men nu har jag inte gjort det på evigheter! Fy! och inte känner jag för att göra det heller vilket gör mig arg!
 Jag känner att jag flyter i från det mästa pga lite sömn + mycket på jobbet.. Inte bra, inte bra. Här är man 21 år och är redan trött på vardagslivet... Fast tror att lågan skulle komma tillbaka om jag kunde flytta.

Men i alla fall... Idag gick jag upp vid 10 tiden, vaknade klockan 6 men slappade. Gick till träningen och va där fram till 4, då jag åkte hem. Lagade mat, kycklig i min egna soja sås + egna potatis klyftor. Efter vi ätit bakade jag en äppel kaka och medans den stod i ugnen så kolla vi på solsidan.

Trotts att bakningen gick åt skogen så vart den god! haha x) jag råka ha i lite saker som inte ska vara i pga att ja är trött och läste lite fel. Men men. Mamma och pappa kom hem sen då vi (jag och lollo) sitter inne i varsina rum.

Skary bild från igår x)
Igår va det en rolig dag. Först segade jag gärne sen fixade jag mig, åkte till farmor och farfar. Farmor skulle på middag hos sin syster så jag och farfar fikade och pratade masssor. När klockan va halv 6 gick vi ner till bilen och han körde mig till bowlingen. Ja, i bowlade med gymnasterna. Farfar känner alla som jobbar där men framförallt ägarna så jag skulle hälsa till dom.. Haha dom känner ju hela släkten typ xD. Så det va väldigt kul att prata med dom :)

Efter vi bowlat gick vi till en hyres stuga där vi fick tackos. Lekte lekar, limbo och sen en lek där man satt i ring och hade ett kort på munnen så blåste man in och skulle skicka kortet vidare.. haha de va verkligen svårt men roligt. För när/om man tappa kortet så vart det ju en puss :P.

Kvällen gick fort och vi slutade vid 22:15-22:30 någon gång.

Japps de va de..

PussPuss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0