13 Januari 2011..

Igår den 12 januari bestämde jag mig plötsligt för att skaffa snelugg.. Så lillasyster (som går frisör) börjar att klippa.. efter LÅNG tid och många diskutioner så är det klart. Hon fönar håret för miljonte gången.. Jag öppnar ögonen och kollar in i spegeln... HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! jag as garvade och hon också JAG SER FÖRJÄVLIG UT!! Jag ser ut att vara 10 år och det är inte bara vi som tycker det...

Idag gick jag upp och dampade på min garderob. Jobbet gick bra men lite hemska saker hände som gjorde att jag fick stanna längre så missade träningen :/. Men kolegorna är så otroligt roliga :D. Men dom sa också att jag ser mycket yngre ut! Vi hade även julgransplndring idag på jobbet och vi vuxna hade nog 100 gånger roligare än barnen! xD

Lollos kompis sa också att jag såg yngre ut! xD

Jag och mamma åkte till centrum och handla.. Mamma köpte en ny mobil och jag passade på att fråga en sak då han (försäljaren, som såg ut att vara 19-20 år) frågade efter person nummret... oh när jag sa 89, såg jag hur han kollade upp en extra gång!! Han tittade redan en gång när jag sa att abonemanget står på mig... Som om jag inte äns va 18!! Haha fan va ja lacka!!

Så ja, nu har jag luggen uppsatt HELA TIDEN!!
Men tog några bilder i morse för att ni ska se lilla 10åriga mig! xD

Haha FY FAN va ja ser ut!! xD verkligen INTE vackert!!

Imorgon blir det jobb och sen hem och fixa lite + laga mat. MIICKKEEE PIICCKKEE KOMMER! :D inte sett han på typ 100 år (2 veckor). Så det ska bli så otroligt mysigt + att inga päron e hemma! :) Tanken va att vi skulle träffa Mickis och Philip men micke känner sig inte tillräckligt frisk, synd men va gör man. Glad att han orkar komma till mig i alla fall <3

Nej nu ska jag sova, BJÖD verkligen på BILDEN!!

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0