10 Januari 2011 - Dagen i korthet.

Gick upp vid halv 10 sminka mig och platta håret lite fort.
Åkte med mamma o slängde glas och papper.
Hem till farmor och farfar, bjöds på "fruckost"
Vi åkte till centrum.
Vi kolla på alla barn i bullebyn :D <3
Åt middag och sen va det dax för mig att gå till gymnastiken.

Övrigt: När jag, farmor och farfar kliver ur bilen i centrums garage..
Farmor "Vad skulle vi hit och göra?"
Farfar "Jag vet inte, de va du som sa att vi skulle åka hit"
Farmor "Nej ja har inge här och göra!"
Jag "Nehe de va ju bra att vi åkte hit då!"
Farmor "Men ja kan lämna in kenot då"
Farfar "Ja men det kan jag med"

Väl inne i centrum pratar farfar med gubbar som han träffar på. Ja och farmor går runt och tittar.
Vi går ner till tobaks affären för att lämna in farmors keno.....
Farmor"Näeh plonboken är kvar hemma, då kan vi inte handla heller"
Jag "Ska vi ringa till farfar?"
Farmor letar i väskan sin.. Och i fickorna sina...
Farmor"Näeh den har jag också glömt hemma"

Haha fan va jag skratta, sluta me att farfar hade pengar så jag och farmor kunde gå in på ica och handla det som behövdes :P..
Nu måste jag krypa ner i sängen, nytt jobb i morgon.. NÄRVÖS!

PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0