Jobb i morgon.

Imorgon blir det jobba.. Urs tråkigt att vara sjuk, man har lixom inget att göra.. Jo jag har bakat och badat en hund! hehe..

Men i alla fall.. I helgen som va så firade jag och micke alla hjärtans dag med hans grannar :). Det va super mysigt och god mat! Av micke fick jag en super söt nalle och av mig fick han ett fat med godis och glas hjärtan + två gråa stenar som hade text inristat. På den ena stod det "Du är bäst" och på den andra "Mitt hjärta". Vi gav varandra det här på söndags kvällen.

Men hela helgen va mysig, han och jag handlade i lördags, helt själva och de va väldigt kul :D haha.

Hade det super, tråkigt bara att åka ifrån honom och nu vet vi inte riktigt när vi ses igen :/.

Nu ska jag sluta skriva, Har inte så mycket att komma med efter som att ja känner inte för att skriva en massa för personliga saker. Så det kommer väl om någon dag x) haha..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0