Helg igen då..

Ja då är det redan fredag imorgon, tycker verkligen att dagarna/veckorna flyger iväg... Vilket får mig att må sådär. Ursch!

Men den här helgen känns den som att den kommer bli super :) <3 Men även den kommer garanterat flyga iväg.
Igår va jag och pappa i centrum och skulle handla mat. Precis innan började jag planera efterätten då jag kommer på precis vilka skålar jag ska ha den i.. Tror ni inte att en är borta, troligtvis gått sönder. Jag vart så arg att när vi kom till centrum så gick ja in i en köks butik och koll, köppte några jätte fina glas.

Och för någon dag sen stod jag och bakade kakor, när pappa kommer hem så står dom på svalning på spisen.. Han gnäller ett x antal gånnger att han ska laga mat där och allt är ivägen.. Slutade med att jag tog bakplåtspappret med kakorna på, knöglade ihop det och slängde allt. Ja jag vart verkligen irriterad.

Idag va det en helt okej dag på jobbet.. En tjej ska sluta som varit hos oss för att lära sig svenska, men nu ska hon endast plugga och det känndes jätte jobbigt i går när jag fick veta det. Som tur va kom hon idag för att hämta alla sina saker så jag han prata med henne och byta nummer.. Vi har planerat att ta en fika någondag i centrum. Hon är verkligen en super gullig tjej och det är henne jag pratat med om allt på senaste tiden så vi har verkligen kommit varandra nära, trotts att vi pratar svensk-engelska och hon svensk-engelsk-tahiländska. Men vi förstår varandra och det är ju huvudsaken.

Inte nog med att de va jobbigt att ge henne kramar, människan gav mig lite saker som hon köpt i thailand, en av sakerna va ett jätte fint handgjort armband <3 Då fick ja nästan tårar. Men tvungen att hålla dom tillbaka efter som att vi va på jobbet där det finns massa små bran. Hur som så hoppas jag få träffa henne så snart som möjligt!
(Bild går ej att ladda upp)
Efter jobbet gick jag hem och tog det lugnt och sedan gjorde jag hallonpannacottan, nu står den i matkällaren och stelnar. Dekorationen får jag göra lite i morgon och rästen precis innan vi ska äta den. Mitt under allt ringde Sara (dom vi ska till) precis när jag pratat klart med henne så ringer Micke x) haha. Allt på engång!

Färdi babblat nu, shiet va ja har skrivit! :O
Nu ska jag hoppa in i en dusch!

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0