Har tappat lusten..

Just nu har jag verkligen tappat lusten att blogga. Även väldigt trött på facebook ockå för den delen. Men det kanske är lite osocialt att inte vara uppdaterad. Men just nu känner jag inget behov av att blogga eller veta vad allt och alla gör helatiden, för en gångs skull tänker jag en smula på mig själv.. eller mer att jag tänker väldigt mycket just nu och då blir jag lite inne i mig själv.

Det är så otroligt mycket tankar om framtiden, nästan skrämande vad mycket jag tänker på det. Men i mitten på den här veckan kommer jag antagligen POOF falla till botten och vara där ett tag eller så kommer jag POOF må så otroligt bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Men det återstår och se.

Jag vet inte när jag får lust att blogga igen. På något vis har det börjat kännas löjligt. Att jag har så mycket gammla minnen här som borde avslutas snart och börja på nytt.. Jag menar, det är från tånoren och där hände det otroligt mycket saker som nu är minnen, det är blandat med bådde fina och minnen som man vill glömma/släppa taget om. Men jag tänker inte ta bort bloggen - Verkligen inte.

Så håll utkik, jag kommer nog blogga snart igen ;) (om jag känner mig själv rätt)

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0