8 Februari 2011, läängesen.

Oj fyra dagar sen jag bloggade. Jag hade en mysig helg, träffa micke, mickes mamma + syster och syhster barn (: Söndagen vart jag lite sjuk. Men åkte hem på kvällen. Lördagen va vi o handla och sen inne hos grannen och hade det jätte kul. Lilla Cassandra är verkligen min lilla ängel :) hon blir så glad när jag kommer och vi ska leka med alla saker på samma gång, hon kramar mig och jag får absolut inte släppa förän hon tycker vi kramats klart.. Hihi hon får mig så glad! <3
Helgen va Suuper mysig verkligen!

Lilla Sööötisen!<3

Måndagen jobbade jag, mådde inge vidare alls men va gör man. Jag slutade vid 6 så när jag kom hem tog jag en knäcke macka och lite yoghurt + en alvedon.. Sen kolla jag klart på filmen tangled (Trassel) den va helt okej.

Idag va jag ap trött (som vanligt) men gick till jobbet och kom dit fem i ahlv 8 så han ha liite rast innan. Dagen rullade på och fick sluta tidigare, frågade om de va ok. Pga hundarna, så jag gick hem halv 3 i stället för halv 4. Bakade äckliga kakor. Tog en dusch och sen bakade jag en äppelkaka, som jag precis tog ut ur ugnen.

Haha inte så vacker, hoppas den e god x).. Kvällen blir att slappa.
 
Nu vill jag ha fredag! Då ska jag förbereda hallonpannakotta som vi ska ha på lör som efter rätt. Det andra fixar sara (mickes granne) Men har någon tips på middag till fredag?
Funderade på att göra fyld fläskfilé eller kyckling-bullar (som köttbullar fast gjorda på kyckling och kryddor).. Va tycker du?

TIPSA GÄRNA! :D höhö

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0