3 Februari 2011.

Igår möblerade jag om lite i rummet, stor städade det också. Jag och pappa handlade till grytan jag skulle göra. Så jag lagade maten samtidigt som jag fixade i rummet x) höhö. Men maten vart faktiskt mycket godare än jag trodde :P så de va lite kul.

Haha ser kanske inte så bra ut men de såg fräschare ut i verkligheten ;)
Så nu har jag och lollo gjort upp lite med våra kläder, efter som att hon har som tre garderober + en byrå ed 4 stora lådor och jag en liiten garderob. Så nu har hon alla slas thigts/leggins i sitt rum och alla mjukisbyxor, tjocktröjor och sen lite saker som jag inte andvänder men som hon gillar. Super bra. Nu ser mitt rum mycket fräschare ut :D.

Idag efter jobbet så hämtade jag ut mitt paket från HM :D sen till träningen och sen hem och fixade med lite prydnader/inredning :). Men jag är på g att bli sjuk :/ as ont i huvudet har nysigt och hostat + snorat en massa idag. Urs, känner mig hängig men får tänka en dag till på jobbet, en enda dag till.. Fast jag är ju lite korkad som erbjöd mig att ta stägningen imorgon. Bara för att de är svårt att få tag i vikarie över huvudtaget men framförall när det gäller öppning och stägnign så är det ännu svårare. Så ja känner mig riktigt snäll som jobbar till kl 18 på en fredag! x)

Jaja färdig babblat nu här va!

Men de va lite uppdatering ;)

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0