1 Februari 2011..

Ja då va Januari över.. En månad på detta året har nu redan gått. Inatt/morse sov jag 40 min.. Och hade STOR lust att sjukanmäla mig men tog mig upp till jobbet i alla fall. Men lite lustigt för dom på jobbet känner mig inte super bra och de va 4-5 stycken som frågade hur jag mådde egentligen för dom tyckte jag såg hängig och trött ut. + att dom tyckte inte att ja va lika frammåt glad, men dom förstod när jag berättade om nattens sömn.

När jag kom hem från jobbet spela ja spel med lollo och hennes kompis. Vid 7 tiden, kanske.. bakade jag danska winebröd som ja ska ta med lite till jobbet i morgon :P. Mickes granne Sara ringde idag.. ÅH de va så gulligt det hon frågade och sen ville lilla cassandra prata med mig hihi de va verkligen gulligt :D<3

Winebröden ;)
Och i går bakade jag fiffirutor x)

Nej nu måste jag försöka sova.
Bloggar mer i morgon..

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0