Mer vuxen?

Igår va jag hos min psykolog.
Vill inte gå in på massa saker nu för jag har tappat förtroendet för människan.

Jag berättade för min psykolog om vad som hänt den senaste veckan..
Hon vart besviken, jag va äntligen på väg upp och sen kom det saker som svek mig så otorligt mycket att jag stängt in mig. Vill inte prata med andra om mitt liv längre. (och jag har mina skäl.)
Hon sa att det inte är bra, men att hon verkligen förstod min situvation, att man väl öppnar sig och får bara massa skit tillbaka. Då känns det onödigt att man sa något frånbörjan.
Hon tycker jag tänker vuxet och moget, sen att man gråter och känner besvikelse är inget fel.
Det kommer vi alla för eller senare, mer eller mindre stöta på i livet..
Jag vill bara säga TACK till min lillasyster Lovisa och
min eviga vän Angelica för att ni förstår mig och ger mig klokt stöd...

<3

Kommentarer
Postat av: Veronika

Men stackars du! Hoppas allt ordnar sig för dig till det bästa snart! Livet är tyvärr inte alltid lätt...

Styrkekram till dig!

Svar: Taack <3
Linnéa

2011-12-02 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0