Rädd och läskigt...

Jag tycker verkligen att det är läskigt att kolla mig i spegeln.. för den jag ser känns inte dom mig, utan som en jätte :s svårt att förklara och kanske svårt att förstå. Men min mage har varit plattare och nu börjar en del hänga över jeans buxornas kant runt midjan. Lika så vid höft-benen, där det samlats en hel del fett.. jag ser även på armarna och sådant.. och det här känns verkligen jobbigt för mig för jag trodde att jag inte skulle gå upp mer i vikt om jag höll mig till så som jag äter men nu känner jag mig verkligen rädd och förvirrad. Jag vill inte bli igen känd genom att folk säger "hon den där lite mulliga tjejen.. och jag tänker inte mat strejka om ni tror det! Jag är rädd att hamna där igen för jag vet att tillslut har mån bara sig själv och ensamheten. Men nu kämpar jag på hårdare än jag gjort innan för jag måste få en annan bild av mig själv.. men jag tycker min bild stämmer för på jobbet har dom en bild på mig och en kollega med några barn och jag är inte dum.. utan jag ser mycket väl att jag är längst, bredast och "mulligast" (eller hur jag nu ska säga det) och hur kan det komma sig att ett foto i så fall skulle ljuga? -nej det finns en gräns på fantasier. Foton ljuger inte. I alla fall inte bilder som chefen skriver ut^^. Ska försöka sova.. tack josse för att du ringde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0