Duktig flicka..

Även fast jag känner mig som jag gör så biter jag verkligen ihop. Micke får bestämma en hel del vad vi ska göra även om jag inte känner för saker just nu. Lika så med att Angelica fråga om vi kunde vina tillsammans nu i helgen.. Då jag sa att lördag passar. Igår va vi på resturang, jag, Micke, Mickis och Philip, de va super mysigt - Verkligen! men jag vart så otroligt trött mot kvällen så ville micke med hem till dom en stund. Då jag sa att vi gör som han vill så vi åkte dit.. Jag somnade på deras soffa så fort vi kom in typ x)
När vi satt på resturangen så frågade jag om inte Mickis också ville komma på vin kväll.
Så nu har jag duschat, damsugit, torkat golven, tvättat två tvättar + hängt dom, vädrat sängkläderna och diskat massa köks saker som jag fått.
Det blir vin och tackos till middag :) lätt och enkelt.
Lite tråkigt att Micke inte kommer hem ikväll :/ men han är hos en kompis och spelar.
Mina hjärna är mer än överhettad men tankar, känslor och funderingar.. Tänk om jag bara kunde slappna av och bara vara...
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0