Vädret.

Ja visst är det skönt att solen lyser och att det börjar bli varmt. Men personligen känner jag att det är LITE jobbigt, jag är mäst inne när jag är hemma så det ger mig då dåligt samvete för att alla säger att det är så skönt, så härligt. Men vad ska jag göra ute? går ut med hundarna men sen.

På jobbet är vi ute väldigt mycket men då känner jag mig udda för jag har mäst kläder på mig. Idag hade jag ett linne - en tjock tröja - en jacka och en sjal, allt det på mig när jag gick hem vid 3. Alla andra gick i kjolar halv långa byxor ett linne och sen en tunn tröja. Men jag, jag gick där som en packad åsna och kännde att jag hade lagom mycket kläder. Frågan är om dom andra har för tunna klädet eller om det faktiskt är så att jag har sjukt mycket kläder på mig... Hmm.

Igår efter jobbet va jag bara hemma. Så blir det i dag med, har träning med gymnasterna ikväll.


lite halv skummt inlägg men men... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0