Ut hämtning av medecin..

Idag va jag sjuk igen :/ hade ingen röst så när jag ringde jobbet hörde hon varannat ord jag sa, knappt det. Men jag ville till jobbet så det känns riktigt jobbigt.

Pappa och jag åkte till centrum, vi handla dop present, hämtade ut min medecin.
Jag hade även fått tips av läkaren att köpa Allévo som ersätter maträtter just för att i den här drickan får jag i mig alla proteiner och allt. Hon i kassan sa "Är det här till dig?" Jag svarade bara med ett "Mmm". Då hon skrattade och sa "Om du ger dig på dom där så vad ska jag då äta? sluta äta helt kanske?" och skratta. Hon va jätte trevlig och när hon fick veta att jag slarvar med maten så sa hon att dom är super bra om man behöver få i sig proteiner osv men inte gå upp i vikt... Medecinen som va recept belagt tyckte hon att de va synd att jag är så ung och behöver dom. Men hon önskade mig lycka till och sådär.. Ja hon va verkligen gullig med humor och hon va så där varm go som man bara vill krama om.. hihi.

Nu har jag gjort en efter rätt och fylld fläskfile.. Åh det är så kul att laga mat/baka - och greja :)

Lägger in bilder på det senare.
Micke är här om några min :D <3


PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0