Sjukt trött, sommaren 2011

Medecinen hjälpte första natten, jag sov ut. Men nu är jag inne i det där att jag inte kan sova och jag mår illa och är sjukt yr på morrnarna, jag känner hur kroppen inte orkar bära mig men jag tvingar dom att stå, tvingar huvudet att hålla upp sig... Men är MYCKET piggare på dag tid, på jobbet.

Jag träffar min läkare om ca 2 veckor, just nu känns det för lång tid men samtidigt tar det ett tag innan kroppen vänjersig vid medcinen. - Nog om det.

Idag va jag på nytt ställe och det va helt underbart. De va den lungnaste förskolan jag jobbat på. Sen va det så skönt väder också så vi åt mellis ute. Mys dag!


SOMMAREN 2011!
Den här sommaren kommer bli den mäst spännande av ALLA mina sommrar någonsin!
Jag kommer ÄNTLIGEN kunna släppa på saker och ting och börja slappna av och helt enkelt leva mitt liv, leva mitt liv precis som jag vill. Jag är så nyfiken och allt är så spännande att jag vet inte vad jag ska skriva.. Micke Jag Älskar dig! <3


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0