Planering??

Det närmar sig påsk och valborg, och jag har absolut inga spikade planer än. Ikväll får jag veta om jag och micke kommer att umgås en hel del i helgen eller inte. Valborg har jag inte äns tänkt på så hörde av mig till angelica idag för att bara höra runt lite.

Tiden går fort men samtidigt så sjukt långsamt! Bara för att jag vill ha sommaren här nu. Allt ska bli så spännande! Så jag har planer längre fram men inte för dom här dagarna och det känns ju lite knäppt.

Idag va jag sjukt trött och sett hemsk ut på jobbet, orkade inte sminka mig, orkade inte duscha i morse så håret va inte heller specellt vackert. Ursch! 

Men i kväll blir det att duscha håret och fixa till det! 

Medecinen känner jag inte av längre, vet inte om den gör någon nytta eller inte :S. Träffar läkaren på tisdag och efter det ska jag till banken och fixa mitt konto. Just nu kan jag inte betala räkningar med det så behöver ändra på det. 

Japps. de va allt. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0