Nya medecinen.

Igår kväll/natt provade jag till sist den nya medecinen. Jag vart väldigt konstig av den men den lungnade faktiskt mig så jag somnade tillslut och sov ganska många timmar. Drömmde lite halv konstiga saker också men det stod det att man kunde göra. Idag mår jag lite halv illa och lite små yr. Jag känner mig VÄLDIGT mätt så jag har precis fått i mig lite yoghurt med muslie, men nu känner jag mig alldeles för mätt. - även det va en symtom. Antinngen ökning av hunger eller mättande effekt.

Sen vet jag inte om det bara har med medecinen att göra heller men jag utgår från det.


Nu vill jag att det ska bli helg. Inte för att jag ska göra något super specellt men jag och micke ska åka till ikea på lördag och små kolla lite bara för skojs skull. Jag hade frågat mamma om hon och jag kanske kunde åka men så frågade jag micke om han ville med. Då han svarade att han kanske borde vara lite delaktig :p.. :) Trodde aldrig jag skulle få med honom till Ikea.

Har ett svagt minne av att vi va där en gång. Det va strax innan studenten för jag hoppade på kryckor. Men då letade vi bara efter en sak till mig lite fort och sen åkte vi igen. Så på lördag (om det nu blir så) så blir det mer på riktigt och ordenkligt..

I övrigt förstår jag inte varför jag börjat blogga så mycket om mitt liv igen. Men på något sätt har jag saknat det lite. Och på ett sätt vill jag lämna det här kappitlet i mitt liv. Men som jag säger, man kan inte byta kapitel i boken för än man läst klart det första..

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0