Mänsklig igen?

Nu har jag tagit tabletten i fem dagar och i går kännde jag mig verkligen som en normal människa. Avslappnad, skratta, lättad ikroppen inte så mycket bekymmer, vart trött på kvällen, somnade vid 12 tiden :O allt detta va EVIGHETER sen jag kännde. Typ när jag gick i 5-6 sen efter det har jag bara oroat mig och tänkt för mycket osv. Men nu är frågan fall jag ska vara glad över detta eller inte.

För på ett sätt är det inte jag efter som att det är tabletterna som gör allting. Så om vi säger att jag slutar med dom hur kommer jag må då?? Kommer allt gå tillbaka till ruta 1. För det här är inte mitt jag utan mer som tablettens jag. Som jag sa till mamma "Jag är mig själv igen men samtidigt är det inte jag"

Så jag vet inte hur jag ska tolka det här. Läste att det finns folk som äter dom här i 3-5 år. Som tur är träffar jag min läkare snart igen då jag kan fråga henne massa saker och så.
Nog om det.

Igår va Farmor, farfar och farmors syster (dorran) här. Vi hade lite firande av sommaren 2011, händer en sak då som jag inte vill skriva ut här. Så det va jätte trevligt. sen följde jag med hem till dorran då vi kolla på gamla foton från dom va små osv :) Hon hitta även massa saker som jag fick som kan va bra att ha i framtiden.

sen vart det en prommenad hem och det va super skönt, inte för varmt, inte för kallt, ingen vind, inge regn. Nej de va super perfekt så jag hade kunnat gå i timmar. Pappa mötte mig med hundarna. Väl hemma så vart det sängen på engång...

Btw så tror jag att det inte är så bra att dricka alkohål när jag har den här medecinen x) Efter en drink och ett glas vin kännde jag mig konstig.. Men men RIKTIGT bilig fyllor framöver? :P

Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHA om jag inte visste vad det handlade om så skulle jag kunna tro att du vore gravid eller något;) höhö;)

2011-04-16 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0