Läkare.

I tisdags gick jag till läkaren pga kraftigare sömnproblem. Kraftigar menar jag att jag sov endast 40 min tre dagar i sträck. Men i vanliga fall är sömnen 3-4 timmar. Gick tidigare på Carema men de är mer än ett halv år sen. Dom tabletterna hjälpte inte men orkade aldrig ringa upp läkaren..

Så en kolega har stöttat mig att ta tag i det så i tisdags när jag väl träffade läkaren behövde jag inte säga mycket för än hon sa att hon skriver ut en form av antidepressiva.. Det är typ 5 gången som en läkare vill att jag ska ta det. Så nu ligger det på apoteket och väntar.

Skriver om det här för att jag är mål-lös. Mådde nästan sämre när jag gick där ifrån för att dom såg så alvarligt på min hälsa. Läkaren sa "Du kan nu gå och ta ett blodprov" jag är inte alls van vid detta och sa det till sköterskan som skulle ta proverna. Det slutade med att jag fick BARN nålen och att dom tog ÅTTA prover :O. Trodde jag skulle dö när jag såg att det redan låg fyra rör med blod.

Det va allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0