Josse, som en syster.

Idag har jag och josse pratat väldigt mycket. Tyvärr tappar vi kontakten ibland men jag vet att jag när som hellst kan höra av mig till henne. Hon är en sån otroligt stark tjej som vill hjälpa andra samtidigt som hon hjälper sig själv. Det är bara hon som någonsin fått höra min vikt på senare tid och oj vad jag skämmdes att skriva två siffror. Men samtidigt så vet jag att hon skulle aldrig säga att jag är ett fetto barn fall dom där två siffrorna inte va nära till att bli tre ;).

(Jag förra helgen, sorry för fetto arm!)

Hon lyfter upp mig när jag faller
. Samtidigt vill jag vara föreblid för henne efter som att hon är ynger än mig. Men där har även min lillasyster fått vara storasyster åt mig som jag har betett mig och mått förr. Så några års skillnad så kan man ta hand om varandra och stötta varan.

Tack Finaste Jossefin! <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Åhh, sötnos! vad glad jag blir. Ja, skönt att höra att du verklgien vet att det bara är att höra av dig närsomhelst!

Har lite dåligt samvete för att jag inte var vaken den kvällen du messade mig och mådde dåligt.

Jag vet att du finns för mig också, jag skulle aldrig döma dig, aldriiiig! ♥

2011-04-10 @ 12:16:42
URL: http://friare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0