Efter Jobbet.

Många gånger, eller mästadels så känner jag mig tom när jag går hem från jobbet, slutat för dagen. Visst vill jag sluta tidigt och kollar på klockan ibland och tänker "tre timmar kvar". Men när tiden väl är inne (eller ska jag kalla den för slut) så känns det tomt. Jag går och funderar på "Vad ska jag hem och göra?" Så kommer jag på en del saker som behövs göras men att jag inte orkar utan lägger mig på sängen och läser lite bloggar och kollar på filmer. Jag är så trött när jag kommer hem så dagarna slutar så.

Därför vill jag flytta hemmifrån NU! Då man kan gå hem och pyssla med vad man vill och känna att ingen kommer och stökar ner eller tjatar på en. Om det är ens eget så vet man att man bara har sig själv att skylla på om det är stökigt eller så. Jag vill ha ordning och reda på mina saker, just nu är det halv kaos för att jag har en "tillfällig" garderob som är VÄLDIGT liten så den blir stökig näst in till varige dag.
Jaja nog om det..

Imorgon är det valborg, jag och Micke ska till hans syster. Angelica och hennes kille kommer ockås vara där :) så jag hoppas att kvällen blir ASUM!! :D. Jag har ställt klockan på 10 för att hinna duscha, fixa håret, välja kläder för dagen, packa kläder för kvällen och föra över pengar till mig själv.
Sen ska jag och pappa prommenixa till Farmor och Farfar för att låna farfars bil till centrum där vi ska handla på systemet. Sen blir det mot Micke! - Som troligtvis kommer att ligga och sova när jag kommer xP Men när jag pratade med honom så fsa jag att om han sover så kommer jag och hoppar på honom, och han sa gör det du! hahaha.

Söndagen blir att slappa, vet inte om vi sover där eller inte. Ev gymnastiken om jag hinner. Sen börjar veckan om igen! ^^

Det va allt för stunden!
Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0