ÅterBesök!

Idag va jag på jobbet, försov mig nästan pga tröttheten. Men kom en kvart förtidigt till jobbet. Det va varmt och skönt ute. Barnen va glada att se mig igen och de va massa prat om påskägg. Fick gå från jobbet ca en timme tidigare pga läkaren. Gick dit.

Hon frågade hur det gått med medecinen. Jag svarade ärligt att de kändes som att den hjälpte i början men att allt är likadant nu. Och lika så med sömnen. Hon berättade även att jag har nästan farligt mycket vita blodkroppar (lillasyster har farligt lite) och så har jag extremt lite D vitamin. Näst in till 0. Så nu ska jag ta: Dubbel dos av anti depp, till och börja med 1 sömntablett (testar en ny, kan öka till 2) Vitamindroppar lite mer än en tesked i vackan, kan komma att bli oftare.

För att dubbelkolla allt så fick jag ta nya prover också. Ursch gjorde ondare denna gång men efteråt har jag inte haft lika ont. Men den här gången tog dom "bara" 4 prover.

Iövrigt så är det bättre i örat, men har fortfarande lite ont och det sprakar och har sig.
Va på banken och snackade lite, fixade ett betal konto.
Handlade med pappa, sen hem och tog det lugnt.
Tog en lång prommis med Max och min vän Cassandra som jag inte sett på evigheter.

Fick sms av Mickis också <3 Det värmde verkligen, pratat lite med andra vänner också. Tack för att ni är så otroligt underbara :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0