Vet inte..

Vet inte vad jag ska blogga om just nu, mitt liv går fortfarande i STORA vågor, man kan säga att mitt liv går verklige som en bergochgdalbana som aldrig förr.. Det går upp SUPER fort och NER minst lika fort. Tänk att ha så varenda dag.. Dag ut och dag in. Så just nu är jag bara helt seg. Får se hur det blir dagarna framöver. Fyller år på fredag..  Minns ni när man va liten?

man lixom verkligen längtade tills sin födelsedag. Man räknade dagarna. Jag minns det så tydligt. Vi hade alltid en kalender mitt på köksväggen där man räknade varenda morgon hur många dagar det va kvar. Varför är det nu bara jobbigt att fylla år?

Jag ser verkligen inte fram emot att fylla 21! Men ja, mamma har bjudit in lite folk på middag så det blir lite firande i alla fall. Samtidigt så är INGEN i släkten sugen på kalas efter som att en släkting nyligen dog. Det gör det hela värre, efter som att jag är den första med att fylla år när han inte finns med. Det känns riktigt tungt.. Så tur i otruen så fyller man inget jämt eller så.

Ja det vart lite tex i alla fall.


Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0