Valet.

Jag är så OTROLIGT ointresserad och okunnig om de olika patierna osv. Har absolut ingen aning om vilket parti jag inte gillar eller tycker om, vet liksom inte vad dom står för. I förra veckan kommer jag hem och lillasyster sitter inne på någon sida där man kan "testa sig" genom att svara på olika frågor.
Så här vart mitt resultat:



Obsarvera att det är helt sajko frågor för en sån trög-fattad människa som mig så jag fick fråga lillasyster hela tiden med "vad menar dom nu?" Man kan klicka sig in på en knapp om man vill veta mer om frågan, men inte vart jag klokare för det inte.

Vet inte om jag ska rösta överhuvudtaget men alla tjatar om att det är såååå viktigt. Så egentligen tycker jag att vi har det bra som det är.
Vill du också testa dig: www.valkompassen.se

Tidsfördriv medans man väntar på att pojkvännen ska komma. ^^

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0