Underbar kväll.

Igår körde pappa mig hem till Micke. Precis innan jag går ur bilen säger jag "Bara jag inte möter någon i hissen nu" Tror ni inte att jag möter hans granne! (fast skönt att de va henne eftersom att vi känner varandra) Och hon viste att jag hade gjort en tårta så :p. Men i alla fall. När jag kommer in hemma hos Micke är hans mamma hemma. När hon kommer till mig är jag i köket och hon ser tårtan. Hon frågade varför, då jag förklarade ^^. Sen va det bara att vänta.. Och vänta. på att Micke-Picke skulle komma hem. När han kommer så är det mat dax, hans mamma säger åt honom att ta fram mjölken, jag fattade vinken direkt och vänder mig om och vrider på kranen för att fylla mitt glas med vatten, små ler smått för mig själv. Jag hör han säga "Åh herre-gud!" 

Efter maten går han och badar och jag kollar lite på tv, sen vart det fika. Carina ropar från köket och säger att kaffet är klart. Jag är först in... Jag säger bara ÅHHHH vad mysigt hon hande gjort det..
Hon hade dukat med små söta glas talrikar och tänt ljus och endast fönster lampan va tänd. Det va verkligen gulligt! Mickes kommentar va "Men shite" och Krts va "Är det jul?" Carina tittade på mig och sa "Jaa du, killar alltså" Hahaha. Men alla gillade tråtan, Micke älskade den! haha Ja han tog flera bitar av den så det tar jag som ett gott tecken. 

Jag glömde ta kort på tårtan utan plast och tandpetare så n får se den som en igelkotte!
(Och jag säger bara AJ vad jag brände fingrarna när jag gjorde texten i choklad!)

Efter fikat så gick jag och Micke in på rummet och så vart allt som vanligt.. Eller ja, han låg med datan i knät och jag kollade på tv. När vi väl stängde av allt och släkte så vart det MYS! ;) och han viskade i örat "Tack för tårtan" Och den kommentaren fick mitt hjärta att först stanna till men sedan slog det fortare - Ja jag är KÄR! :D

Nu ses vi på fredag igen så det ska bli kul! 

Idag har jag bara slappat, vaknade med VÄRDENS rygg verk men det gick så småningom över. Jag har målat naglarna, kollat på ensam mamma söker och Biggest lusers sverig (båda på datan, Play ni vet :P). Så jaa, jag har bara haft en slappar dag. Mamma kom och hämtade mig och talriken vid halv 5 tiden. Och nu är jag hemma och sitter här! :p höhö. 

Hoppas allt är bra med er!

Puss Puss<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0