Två år <3

Idag har jag och Micke varit tillsammans i två år! - Det känns verkligen inte så..
På ett sätt känns det längre men samtidigt känns det absolut inte som att det är två år sedan!
Och om jag ska vara ärlig så stämmer nog den sista bäst, för det mästa.

Jag har bakat en tråta, men glömde ta kort innan ja satte på tandpetare och plast folie så lägger in en bild i morgon i stället. Det jobbiga är att jag vill provsmaka den efter som att jag inproveserade helt själv vad som skulle vara i tårtan. Men hoppas att han ser det som att det är tanken som räknas.

(bilden är från Thailand 09)
Jag är faktiskt nästan lite närvös över att komma hem till honom med en tårta.. Jag vet att jag hade exakt samma kännsla förra året, bara det att då firade vi det på en helg dag med bio och så också. Nu blir det lite annorlunda men hoppas på att det blir bra.. Men oj vad jag babblar på! - haha

Ja nu ska jag se så jag har packat det nödvändigaste i
handväskan och sedan får jag sjkuts av pappa hem till Micke.

Önskar er alla en trevlig och mysig kväll! <3

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0