Trött.

Vet inte vad som hänt med mig, är så sjukt trött, seg, huvudverk, svag helatiden. Läkaren sa att hälften av problemen skulle försvinna om jag hade aktiviteter på dagarna, så som jobb och träning, det sjukaste är att jag jobbade hela förra veckan på dagiset och inte har jag blivit piggare och sovit mer för det. Nej det är precis som vanligt med det.

Tabletterna la jag åt sidan när jag vart så där skumm efter att ha tigit dom. Skulle ha ringt läkaren men jobbade under dom tiderna. Så om ja inte jobbar nästa vecka ska jag ringa henne. Skulle även behöva kolla upp mina höfter och rygg m.m. Mamma och pappa tror att dom åkt ihop igen och att det är det som gör att jag känner mig trött och seg och ont över allt. Mina höfter va så trånga när jag föddes att jag hadde skenor som skulle sära på dom. Men nu finns risken att dom ragit sig tillbaka (läkarna sa det till mamma och pappa när jag va bebis, att dom kan dra ihop sig igen) Men jag hoppas verkligen att det inte är det!
Men risken är stor, just för att jag har super ont i rygg-partiet precis i höft-höjd.

Men men får se, jag orkar helt ärligt inte med att gå till någon läkare!
Jag är trött på det, men om jag fortsätter att ha ont så har jag inget val.
Urs jag är verkligen trött idag, På träningen va ja så seg att jag gick
mäst runt och tittade hur det gick för alla.

(kunde inte välja så två bilder fick det bli.. Det orange-gröna armbandet gjorde
jag på dagis, står Micke på det. Ville göra mitt namn men fanns inga a:n kvar.)


Ja det vart i alla fall ett litet inlägg. Ikväll blir en hemma-kväll igen! haha
Och sen har jag kanske inte skrivit något om micke på ett tag hahaha, men just nu så har jag haft fullt upp med dagiset och gymnastiken så prata i telen med honom bara lite grann. Men det har varit mysigt. Vi ses SENAST till nästa helg då vi ska hem på middags-fest hos hans syster :)

Puss Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0