Spännande dag..?

Denna dag har varit spännande, eller egentligen mer intressant eller allmänt konstig?, ja jag vet inte riktigt själv. Dagn började i alla fall med att åka med en kompis till "sjukan" typ. Så jag gick upp klockan sex och vid halv 8 tiden va jag på dagiset (jaja förskolan då) och lämnade in papper som ska till chefen. Stressade så mycket att jag gick en buss station och mötte min vän dära. Det roliga va att barnen vart så glada men när jag sa att jag inte skulle vara där idag så föll dom glada munnarna neråt. Bra en timme senare, ca så ringer dagiset och säger att dom behöver hjälp. Men jag sa att jag inte hinner idag.

Sedan satt jag utanför rummet där min vän va.. Väntade, väntade, väntade, väntade och väntade. Under all väntan så hanjag läsa 3 tidningar, en trädgård, en inrednings tidnind och en skvaller. Han dricka tre koppar te och snacka med minst 10 pers. Dom flesta som jobbade där kom fram och frågade "Är det du som är angelica?" eller "är det du som ska träffa Linn?" massa sånna fraser i olika slag. Förutom en, hon visa vägen till toan och sedan pratade hon en del med mig. Vi kom vid nio och när klockan va ett skulle vi åka hem.

Bjuder även på läskigaste bilden ever!
Vi missa precis våran buss, så vi tog den som kom. Hamnade i haninge c och jag hittade Dop present, älskar att jag alltid är så överdrivet kräsen och petig. Så efter att ha tjatat på stckars butiks-beträdet så fick jag det som jag ville haha. Tackade så mycket för hennes hjälp (men egentligen för hennes tålamod hahahaha).

Åt MYCKET lunch! till och med hon som serverade mig sa när vi gick "Oj, åt du upp allt" haha vilken kommentar, tittar på min vän och frågar när vi gått en bit bort "vilken kommentar!".. "Ja men du kanske inte ser ut som en sån som orkar allt" (är ej säker på om de va syster eller min vän som sa det. Under tiden när vi åt fick jag ett sms som det stod "Heej hjärtegull!! :) fan göru? Puss :)" tyckte först att det stod Mickis men sedan såg jag att de va från Micke.. Haha tappa typ andan, gaffeln, hakan (nästan så maten trilla ur) Sen NÄR skrev Micke HJÄRTE GULL?? haha men vart så klart glad :) men förvnad!

Vi missade såklart bussen som skulle ta oss hem så nästa stopp vart tyresö c. va där i kanske 10 min. Jag åkte hem och tog det lungt sedan träningen. Sen hem och åt och duschade.

(bilderna tog jag i morse och ljuset är cp för att de va så mörkt)
Nu ska jag försöka sova, ska jobba på dagiset i morgon :)
Hade tänkt skriva ett LITET inlägg men det vart visst mycket..


Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0