Senaste nytt...

Ja, HJÄLP vad mina dagar går i vågor.. Ena dagen känns allt på tipp-topp, nästa dag känns allt helt sjukt dåligt och mitt liv bara känns helt fuckat. Ja ni fattar. Men just nu är det rooliga saker på G. En av dom händer ev redan i morgon, vill inte säga nu vad det är utan det skriver jag i morgon, om det nu blir så. Men i alla fall.

Det känns bara lite små läskigt båda sakerna men jag hoppas de båda blir bra :D hihi.

Typ så här mongo såg jag ut igår (ja kameran och ljuset är inte de bästa men men)

Men i går gick jag och mötte Fia och Emelie vi kollade på Idol, det va riktigt roligt!

Idag har vi slappat och sedan träning.

Säger bara OJ vad jag är närvös och OJ vad hemlighetsfull jag låter, som om det va väärsta grejerna på gång
- så allvarligt är det ju inte så nu känns det ju nästan bara löjligt.. Men men.


Puss Puss på er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0