Om drygt en timme..

Om drygt en timme är jag och provjobbar.. det känns läskigt!
Jag önskar att jag va på väg hem nu, eller att jag kunde tjuv kika lite frammåt i tiden och bara få se en lite snutt-del av hur det går för mig där. Men tyvärr så kan man ju inte det!

Dagiset i dag va livat och så. Men vid lunchen va det skönt, jag hade endast två barn vid mitt bord och en av dom tycker jag faktiskt väääldigt mycket om. Och när han fick en till "Pankis" (som han kallade pankakor för) sa han "Du är nääll!".. "DU e jätte näääll!" och så klappade han mig på armen. Tycker det va väldigt gulligt.

Egentligen skulle han ha ätit kött o klyftpotatis men de adra barnet är vegetarian så han fick pankakor och då fick båda de efter som att det bara va vi vid det bordet. Så det va en bra lunch stund :).

Så tråkigt att det va sista dagen idag, men ena kolegan sa att det kommer nog komma massor med tider snart igen. Så jag får väl hoppas och tro på det undertiden! hehe.

Nej nu ska jag fixa väskan innan jag ska jobba. Börjar kvartöver fyra och slutar kvart i elva.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0