Ny erfarenhet i morgon då! ^^

Sitter här hemma just nu och har varit så där lagom depp över att jag inte får något jobb. I morse hade moblien ringt och det va från ett dagis.. Jag vart så irriterad och dagen känndes bara mer meningslös för att jag missade den chansen. Jag lägger mobilen på nästan ljudlös i rummet och sätter mig i köket och kollar på idol på datan. Jag reser mig upp för att hämta något i rummet (minna inte va det va) då jag ser att mobilen ringt. Jag kollar genast, två missade samtal från ett jobb. Jag ringer fort upp. Jag ska jobba i morgon :D på ett dagis :D haha är nu så otroligt taggad! men samtidigt närvös över hur det ska gå, jag ska verkligen försöka att visa framfötterna och verkligen visa vad jag går för. Vi får se hur det går, jag glömde dock fråga åldern på barnen men det är sak samma. Det bästa av allt är också att jag nu kan skriva in i mitt CV att jag även små jobbar på ett dagis då det blir lite lättare att få något jobb på andra dagis. Haha

Japps efter som att man ska jobba på dagis så måste man
ju bjuda på barnsligheter! höhö x)

Ja, va bara tvungen att skriva av glädjen liite. Uppdaterar imorgon kväll om hur det gick om jag inte är helt-alldeles för utmattad och super trött. Vet att dagis kan vara väldigt krväande och utmattande ^^.

Nu ska jag ta något litet att äta.

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0