Lite gulligt tycker jag :)

Jag och Micke pratar väldigt mycket om att vi ska ha hund senare i livet. Vi har inte riktigt varit överäns om ras, i sommras när vi va på öland kom vi fram till Amstaff =). Igår kväll chattade vi på msn och pratade lite almänt bara. Då han tog upp det här med hund. Och efter som att han vill att vi ska ha en hund så menas ju det med att han faktiskt har framtids-planer. Jag nämnde även för mamma i sommras att han och jag vill ha hund men att vi är oroliga att det inte ska gå när vi jobbar. Men mamma va så possetiv och sa att det löser sig alltid.

Så jag tycker Micke är så gullig som faktiskt vågar säga att han vill flytta ihop (det har han sagt några gånger den senaste tiden) och skaffa hund. Ni vet, killar nämner inte det så där super ofta.
Klicka för att se nästa bild
En sån här vill vi ha :) - Den färgen.

Ville bara skriva om det här för jag vart verkligen glad över det. Men det är ett bra tag kvar tills det händer men vi är överäns :) hihi.

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0