Ladda om!

Jag är så trött att jag skulle kunna somna nu. Saken är den att klockan är 18 minuter över sju så det går lixom inte. Nej får hålla mig vaken några timmar till, det jobbiga är att jag kommer inte kunna sova sen. Nej då kommer jag vara pigg igen, urs!

Jobbade på dagis idag, när jag kom så gick vi ut med dom större barnen till skogen. Ja det va väl sådär, dom mindre tycker det är mer spännande och intressant medans dom här som är äldre ska leka krig med pinnar, kasta kottar, reta varandra osv.. Vid lunchen satt två stycken och skrek konstant nästan, tillslut fick den ena inte äta mer utan fick gå från bordet och lämna tallriken. Efter middagen va också bråk och stoj. När jag äntligen fick dom lungna i lilla rummet där jag va själv så satt vi och ritade och några killar byggde med små papp-kartonger... DÅ PRECIS DÅ kommer en kolega och säger att jag kan ta rast. Va det inte typsikt!

Det roligaste idag va att jag målade själv ganska mycket med barnen och det va länge sen man gjorde det!

Vid 3 går vi ut på gården och vid kvart i fyra pratar jag med en kolega om jobb i morgon och annat viktigt sedan hem gång. Så jag är verkligen trött idag från allt tjafs och stoj, en av dom vildaste dagarna ever! haha

Bara att ladda om baterierna nu inför i morgon!

Jag sitter i soffan och pustar ut, jag och pappa har precis handlat och fixat klart maten. Jag skulle precis skriva ett sms till Micke bara så där lite allmänt för det känns som att jag "sopat" honom "under mattan" för jag är på dagis sen går jag hem och pratar med vänner och lillasyster sen sover. Så det är mer han som skriver till mig.
Men i alla fall. Precis när jag ska skicka det så får jag ett sms från honom "Älskar dig! :)<3" Det värmde verkligen och så skrev jag att jag precis tänkt skicka till honom. Länge sen han och jag sågs nu, snart två veckor. Så nu när jag sitter här och skriver om det så känns saknaden verkligen stor och det skulle inte vara helt fel att mysa ner framför en bra film och bara vara.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0