Igår, idag.

Prov-jobbade jag som personlig assistent. Det gick egentligen bra, när jag tänker efter. Ofast så gjorde jag helt rätt vid andra försöket och hon vart jätte glad. Men jag känner att det är för mycket saker och så, jag känner att det inte riktigt va min grej. Men jag är super glad att jag provade i alla fall. Så jag har mailat och skickat ett sms till henne efter som att det är lördag så vill jag inte störa. Så jag hoppas att hon der det och ger något svar. Det känns lite elakt för hon va verkligen en trevilg och rolig människa så jag hoppas att jag inte ställde till det allt för mycket när jag tackade nej. Så ni satsar jag på dagis istället.

Så på måndag ska jag dit och lämna in bank och person uppgifter. På tisdag ska dom ha möte då jag hoppas att chefen är där (det va hon inte sist) så att jag kan få ett kontrakt som tim vick. Det är i alla fall till en början, hoppas självklart på att nu när jag har lite erfarenhet att det blir LITE enkalre att söka och locka dagis-chefers intresse. Haha ja men ni fattar vad jag menar ^^.

Idag har jag inga direkta planer och känner för mys film kväll. Med lite gott tilltugg och någon bra film, japp så känner jag det för. Sov så otroligt dåligt just för att jag låg och tänkte på att jag måste tacka nej till jobbet. Och jag va VÄLDIGT trött igår, först va jag på dagisaet 08:30-14:30 hem och bytte om och åt lite sen provjobbade jag 16:15-22:45 gick hem, då jag pratade med micke efter som att det va BÄCK SVART känndes som att jag gick in i ett gap! Men kom hem levandes. Pratade med olika folk i telefonen och sedan gick jag och la mig...

När jag la mig ner och blundade började allt snurra, det känndes som att jag vore väldigt full. Huvudet känndes tungt och allt snurrade, ingen uppfattning om hur nära byron jag låg eller inte. Det va lite läskigt. När jag vaknade hade jag inte riktigt samma kännsla men nästan. Gick upp och drack vatten och sedan la jag mig en stund till. Klockan halv 8 ger jag upp. Jag går upp och börjar städa tyst och försiktigt i rummet. Tog en dusch och sedan plocka lite saker i huset.

Så nu ska jag fortsätta att bara slappa, ev se någon film redan nu :)
sorry att ja inte lagt upp någon bild men har inte fotat och har inga roliga på datan!

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0