Hemma!

Började jobba vid halv nio tiden. Klockan nio stod jag i skogen med stövlar och rengkläder med nio barn. Vi hitta svampar, blåbär och lingon. Sedan va de ett barn som behövde gå på toaletten så han och jag gick tillbaka. Sedan va vi inne. Min dag va alltså lägga pärplattor, säga åt barnen att säga förlåt, gjorde armband, spela memory.. och massa massa mer. Slutade vid halv 4 tiden då jag gick hem.

Har precis duschat och lagt mig på sängen.
Är väldigt trött, somnade vid 2 inatt och gick upp strax efter 7.
Så kvällen blir att bara tadet luuuungt!
Börjar klockan åtta i morgon :p

Så liite uppdatering om dagen men orkar inte skriva mer nu ^^


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0