Heej och godmorgon!

Nu sitter jag i sängen med datan iknät. Har verkligen försökt vila ut i dag. Men jag höll på att skämmas över mig själv... Jag vaknade till av att jag hörde någon ropa "Gaakaa".. "GAKAAK" flera gånger, typ femte gången va jag nära på att gå upp och öppna fönsteret och be dom hålla käften.. Då jag faktiskt kom på att det lät som kråkor! x) Fan vad smart man är ibland asso!

Idag så ska jag duscha (vouho vad intressant haha). Sen någon gång kommer pojkvännen Micke hit och vi ska väl bara vara (prata lite kanske om saker o ting). Sen på kvällen någon gång ska vi hem till våra kompisar Mickis och Philip och span in resor, vi vill åka någonstans men saken är den att alla kan men alla har inte pengar (jag) haha. Så det känns lite tråkigt, men jag får försöka skramla ihop och se om jag kan låna av famlijen eller så.

Btw så känns det som en drömm att jag träffa Joanna igår. Jag va så närvös innan över att hon skulle tycka jag va helt sajko. Men vi hade det som sagt hur roligt som hälst.

Ni vet Daniel Nordberg som va med i Idol igår, jag har sett honom på youtube sen 2008!
Grymt kul att han sökte!


Nu ska jag duscha och sedan gå prommenad med hundarna :)

Hoppas ni mår bra, Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0