Godmorgon!

Igår kom somsagt Micke hit.
Det va lite skummt mellan oss men sedan föreslog jag att vi skulle spela spel, När och fjärran. Under spelets gång så skrattade vi och hade det kul. Mamma frågade om vi kunde åka och handla för hon behövde bilen till Västerås. Så jag skrev vad som behövdes och sen åkte vi. Först Ica super market, laddade även upp med godis och chips, och sedan handla vi midda på La flure! Som vanligt så tog jag min "fejk" sallad, grekisk sallad utan tomater men med räkor.

Efter maten så kollade pappa och Micke på fotboll. Men sedan så ringde Mickis så jag slapp lite av den otroligt tråkiga fotbollen.. Ibland kan det vara kul men de va verkligen inget lag som jag visste om eller så. Tanken va ju att vi skulle träffa Mickis och Philip men det va så stelt mellan oss innan vi verkligen pratade lite om det som hänt. Efter det så tyckte Micke att det va lite sent. Så vi hade mys kväll, ja han gick från fotbollen sedan ;).

Vi kollade först på Grown ups, den va verkligen rolig! och sedan halva filmen av The hottie and the nottie. Under andra filmen så somnade han, hihi. Så jag stängde av och sedan försökte även jag sova.

Nu har han precis åkt hem och jag "väntar" på att träningen ska börja. Jag ska ev till Micke i morgon, talade om för han i dag att det är våran två års dag :D hehe.

Iövrigt så är jag ganska seg i dag och orkar inte sminka mig eller platta håret så i dag kör jag på naturell ^^
Ja, inte värdens roligaste inlägg men men.


Puss Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0