God-dagens.

Urs idag är jag verkligen seeg, inte okej!
Jag vill vara pigg och bara känna "hå vilken härlig dag!" men Icke!
Det lilla jag sov inatt drömmde jag något hel skummt men endå gulligt. Ja den va hur som konstig.
Jag ska ev träffa Angelica idag men mår inte så bra och har träning ikväll.

Iövrig så ska jag träffa Micke på torsdag :) Va två veckor sen vi sågs så det ska verkligen bli mys!

Jag har nu klätt på mig och sitter på sängen, jag sov ca 2 timmar inatt, alltid något sa fan! höhö.
Tänkte pröva sömn tabletterna i natt men så kom jag på att jag har möte på arbetsförmedlingen i morgon och då kanske man ska vara något pigg.. Sömn tabletterna kan ge en seg och konstig verk första gången man andvänder dom, så första gången man tar dom ska man bara vara hemma och ta det lungt. 

Jag blir så irriterad! Får inte igång vebcameran som är inbyggd i datan! GAH!
Tänkte annars ha bjudit på en lagom sexig trötter bild, haha. Men så vart det inte.


Puss Puss<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0