God-dagens!

Jah, igår så tog jag mina sömntabletter för första gången. Har inte vågat röra dom. Men dom verade väldigt fort, jag kände hur typ "drogad" jag blev. Jag kollade på Idol under tiden (på datan alltså). Jag blir törstig och reser mig upp för att gå ut till köket och hämta vatten. Precis när jag ställer mig upp känner jag hur rummet börjar snurra och jag känner typ inte mina ben. Faller ner på sängen igen och kryper ner under täcket och kollar klart på idol. Sen somnar jag hyfsat snabbt (för att vara jag så gick det jävligt fort). Så i natt sov jag ca 5 timmar i stället för 2-3 timmar, men inte är jag piggare idag.. Dom sa att det tar ett tag innan kroppen vänjer sig med att vara lung. Efter som att jag oftast går på hög spänn och alltid stressar runt, aldrig avslappnad så blir det här värsta chocken för kroppen. 
 
Jag just nu, ja jag lovar på fredag ska ni få en VACKER bild på mig..
Ingen Äckel-utan-smink-utan-fixat-hår-bild haha x)


Så nu ska jag ta dom MINST 3 dagar till i sträck och sedan pröva utan och om det inte går så ska jag fortsätta i den vevean. Har 30 tabletter men om dom inte räcker så får jag nya.

Idag händer det inte så mycket, träning klockan fem.

Puss Puss på er!<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

MASSA MEGA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEEEN!

BAKA MASSA GOTT OCH FIRA UNDERBARA DIG PÅ BÄSTA SÄTT!=)

sedan får vi köra teqilla race hos mig, har kvaar den från valboorG;)

2010-09-17 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0