Farfar 75.

Ja då har jag precis kommit hem från farfars 75års firande. Jag och Lollo vart hämtade av farfar vid kvartöver 12 tiden. Då jag stannade och röstade på vägen. Sedan gjorde vi lite såser och en paj till. Så 7 pajer och massa andra saker stod på bordet när gästerna kom :).

Kul att se lite av släkten, dom som jag inte bjöd när jag fyllde år. Jag ville inte ha värsta grejen men för farfar vart det liite större efter som 75 är stort lixom.. Ja ni fattar ;).

I övrigt så måste jag ringa min läkare på måndag och prata med henne om mina tabletter osv. Jag sover så himla konstigt och mår så konstigt om dagarna. Jag har ingen ork och är så sjukt lätt retlig och det känns jobbigt för mig att jag är så då jag blir ytterligare irriterad över det. Så ja, det här går bara inte.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0